![]() | |
|
cikgu susah lha bhaii :)
Friday, 23 December 2011 | 01:05 | 0 comments
Sape kata jadi cikgu SENANG?Bila kome jadi cikgu..Baru kome tau susahnye jadi cikgu.. time pertandingan bola.. cikgu jd REFEREE.. |
Navigation
Stranger's
Taggieboard
Credit card Skin made by Najmi, tell me if I use your and I didn't credit you. Header by : Aien Re-Edit by : Adam
GA BANNER The Owner
you can know me better
![]() LOVEAREYINXOXO Hello sayang , Areyin here ! Thanks melawat blog areyin okay ? Jangan lupa follow tauu . i'll follow back . stalker pendengki tu jangan duk sibuk nak kutuk kutuk ye sayang ! btw , thanks ye siapa yang follow areyin tu . appreaciate it . Allah is always with me . Remember me in your prayers . Amin . |


